miercuri, 18 aprilie 2018

Outfit de sezon, model Pudel-Şoricel Houte Couture




Temperaturi mari? Peste 25.
Zulufi încurcaţi? Câlţi de-a dreptul.
Coafură neglijentă? Disconfort de nesuportat.

După câteva priviri rugătoare şi insitente, am cedat. Mie mi s-a părut un pic cam devreme pentru ţinuta asta văratică, însă dacă aşa a cerut clienta, asta am prestat. Gusturile nu se discută, se execută. Mi-a sugerat doar câteva ajustări mai avangardiste pe parcurs, dar, în general, s-a lăsat pe mâna mea. Coafura de primăvară-vară fiind realizată, foarte mândră s-a arătat imediat la geam admiratorilor, dornică de complimente.

Cine are acum în casă un şoricel drăgălaş pe post de bichon havanez? Sau invers....






























Din Grădina lui Dumnezeu: 18.04.2018



***

2 comentarii:

  1. S-a făcut don'şoară mare !!!...
    Îmbrăţişări cu tot dragul pentru toţi !!!

    RăspundețiȘtergere

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)