miercuri, 13 decembrie 2017

Cere şi ţi se va da!




Sincronicitate din seria "Cere şi ţi se va da!"

Adrian - în bucătărie la televizor, urmăreşte un film haios, SF.
Eu - semnez condica de seară pe facebook

La un moment dat aud dinspre televizor pauză de publicitate, iar o voce feminină spune: "Mi-ar prinde bine acum o ciocolată!"
La care eu, fiind întotdeauna pe aceeaşi frecvenţă cu ciocolata, strig: "Şi mie!"
Adrian mă întreabă: "Şi mie - ce?"
"Şi mie mi-ar prinde bine acum o ciocolată." - îi răspund cu aceeasi intonaţie ca a femeii din reclamă.

Ei bine, cine mănâncă acum truffle de ciocolată cu lapte şi vanilie?

Erau în portbagaj, făceau parte din darurile lui Moş Crăciun.
La noi a venit deja. Şi ce dacă suntem abia in 13 decembrie? Pentru noi 13 este cifra norocoasă.
Iar Moş Crăciun e super-inspirat!


Din Grădina lui Dumnezeu: 13.12.2017


***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)