vineri, 20 iunie 2014

Lângă tine




Ce minune frumoasă trăiesc, dragul meu, lângă tine!
Câtă pace şi linişte sfântă e-n mine şi-n tot!
Tu eşti visul frumos împlinit al femeii din mine,
Eşti cărarea-nflorită pe care, să merg, doar eu pot.

Te iubesc, suflet drag de bărbat, mesager al Luminii!
De fiinţa ta sunt oglindită deplin şi curat,
Tu-mi eşti pas înţelept peste tot ce-i în lumea aceasta,
Lângă tine nimic nu-i prea greu, ori prea îndepărtat.

Lângă tine nu-mi pasă de timp, de-a lui trecere oarbă,
Nu contează-al pământului mers rotitor, neoprit.
Ştiu c-am fost în trecut doar o Evă cu trup de ţărână,
Însă-alaturi de tine devin iar etern infinit.

Bucuresti : 20.06.2014

***


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)