miercuri, 4 decembrie 2013

În al nouălea Cer


Azi ştiu câte drumuri deschise-am avut
Prin lumea aceasta cu-atâtea-ncercări
Şi, ştiu, pân’la Tine, aveam să ajung
Trecând prin o mie şi una de gări.
O mie de trenuri pierdute prin timp
Mi-au fost purtătoare de sfinte comori,
O mie de vieţi mi-ai dat - gări de popas,
Dar toate mi-au fost, rând pe rând, închisori.

Azi ştiu că n-am porţi ferecate în jur,
Că viaţa aceasta nu-i capăt de drum,
Că trupul acesta, din lut plămădit,
Nu se va întoarce-n ţărână nicicum,
Că Tu mi-ai dat aripi cu care să zbor
Spre Eternitatea din care-am venit,
Spre Raiul acela din care credeam,
Atunci, în trecut, că Tu ne-ai izgonit.

Azi ştiu că, alături de-Adam, fi-voi iar
În trup de lumină-n al Tău Paradis!
Că, toate, o mie de vieţi din trecut
Ne-au fost doar cărare-amândurora-n vis,
Că numai aşa, regăsindu-ne-aici,
Trăind împreună-al iubirii mister,
Acasă ne-ntoarcem, în inima Ta -
Tărâmul dorit din al nouălea Cer.

Bucuresti : 25.09.2013

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)