sâmbătă, 23 februarie 2013

Te iubesc!

 
Te iubesc! – ţi-o spun ochii albaştri când sub genele lor te-ascunzi,
Când, în apele lor fermecate, după dragostea mea te cufunzi,
Adâncimile lor sunt ispite ce te-ndeamnă doar mie să-mi fii
Ţărm fierbinte, hotar pentru valuri, dar şi cer infinit să-mi devii.
 
Te iubesc! – ţi-o spun mâinile mele explorând universul ce eşti,
Rătăcind peste buzele tale mângâieri şi atingeri cereşti,
Risipind orice temeri din tine cu al dragostei mele descânt,
Adormindu-ţi, alături de mine, trupul tău de bărbat şi de sfânt.
 
Te iubesc! – îi spun inimii tale prin al inimii mele poem,
Când romantice versuri pictează tot ce-n visele noastre vedem,
Când al lor cântec dulce răsună în refren minunat, nesfârşit,
Repetând către tine ecoul: eşti iubit, eşti iubit, eşti iubit!
 
Bucuresti : 21.02.2013

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Interior, exterior.
Inspiratie, expiratie.
Impresie, expresie.
Ganduri, cuvinte.
Oglindire.
:)